Subaru Motors Trading a lansat zilele trecute pe piața românească noile modele Legacy și Outback. Premiera europeană a celor două mașini a avut loc la Frankfurt Motor Show, în urmă cu mai puțin de două luni.
La 20 de ani de când a introdus primul Legacy, Subaru vine pe piață cu a cincea generație a acestui model. Oferit în două versiuni de caroserie, sedan și break, cu motoare de 2,0 litri și 2,5 litri, pe benzină, și 2,0 litri turbo diesel, noul sedan este cu 6,5 cm mai lung decât predecesorul său, în timp ce breakul este cu 5,5 cm mai lung decât modelele anterioare. Legacy poate fi achiziționat la prețuri cuprinse între 28.310 euro și 40.448 (TVA inclus).
Outback a ajuns la a patra generație
Subaru propune și noua generație a crossover-ului Outback, ajuns și el la a patra generație, prima datând din 1995, și poate fi achizioționat la prețuri între 33.189 de euro și 49.968 de euro (TVA inclus). Outback-ul dispune de două motoare pe benzină, 2,5 litri și 3,6 litri turbo și unul pe motorină, 2,0 litri, și are o gardă de sol cu cinci centimetri mai înaltă, dar și o lungime mai mare cu 4,77 centimetri. Cele două modele nu se dezic de ceea ce înseamnă elementele tradiționale Subaru, motoarele boxer cu tracțiune integral simetrică, dar sunt structurate sub o formă nouă. O premieră pentru Subaru o constituie transmisia automată CVT, cu beneficii remarcabile în ceea ce privește consumul, dar și emisiile poluante.
Noile modele au prețuri de pornire de la 28.310 euro (Legacy), respectiv 33.189 de euro (Outback)
Concurență de top Cei de la Subaru se anunță a fi în concurență acerbă, în ceea ce privește Legacy, cu modele cunoscute, precum Volkswagen Passat ori Opel Insignia, dar nu se dau în lături de la comparația cu Audi A4 ori BMW Seria3. Outback se dorește a fi o alternativă Volvo XC70 ori Skoda Octavia Scout.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER